哈囉,歡迎來到我的部落格!許多學生問我是否有臉書。答案是我沒有,而且我也不喜歡Facebook!所以我製作了這個網站,要與大家分享我的興趣,以及我在台灣的生活。在這裡,我還會討論歌曲音樂、電影、字彙、文法、英文常犯錯誤與學習英語的小竅門。希望你們不僅覺得這網站很有趣,更能幫助你我,一起來創造一個好用的線上英語互動園地。

2013年5月19日 星期日

My Life

This weekend I had dinner with some friends in a wonderful seafood restaurant in Xindien City Hall. This restaurant is very well known, and as I live quite near, I take friends there quite often. Perhaps some of you know this restaurant and can post the name. I forgot to take a picture of the restaurant name on the way out.
This is what we ordered. I was so full!!!!!!



There's nothing like traditional Taiwanese sea food cooking! Delicious!


沒有留言:

張貼留言